onsdag 21 januari 2015

Letar möbler till källaren...

Ved... snyggt att se på, ger härlig värme, mysfaktor! Vintern har så här långt inte varit särskilt kall, men igår kväll började snön falla och det verkar som att kylan smyger sig fram nu. Det är ju trots allt bara januari, så det är klart att kylan med all säkerhet kommer!



Den här gamla vagnen från Systembolaget fyndade jag på loppis för ett tag sedan. Gillar´t! Nu är jag på jakt efter hyllor, skåp mm i industristil till källaren. Jättekul att inreda när man gjort en renovering, men det tar ett tag att hitta möblerna som ska få ta plats där. Jag kikar lite överallt; Blocket, Tradera, loppis och auktioner. Tidskrävande men kul!


Ibland har man tur på loppis... som att hitta systembolagets vagn för en 40-lapp :-) En lampa har jag dock redan fyndat (kostade en ynka 25-krona), och den ska upp i källaren. Kul när man får tag i lite annorlunda grejer...


Ha en riktigt go lillördag!


2 kommentarer:

  1. Snyggt - Riktigt snyggt ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Kul att hitta saker på loppis! Och bra för plånboken är det också!

    Jag gillar också ved, det har jag hemma under en bänk!
    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...