onsdag 10 december 2014

Konsttryck på väg

Nu är det lite av högtryck i tomteverkstaden! Jag har fått en del frågor angående frakt till Norge. Självklart skickar jag dit också! I dagsläget är det fortfarande fraktfritt till Europas länder...

ateljé, julklappar, julklapp, julklappstips, tips, tavlor, tavla, svartvita posters, poster, konsttryck, artprints, artprint, fjäder, fjädrar, john lennon, beatles, lennons, fotografi, le sac en papier, papperspåse, svart och vitt, svartvita, granar, dödskallar, dödskalle, vitt,

Jag skickar alltid samma dag eller dagen efter så att paketen landar i brevlåda så snart som möjligt. Det betyder att det är ca tio dagar kvar att beställa för säker leverans till julafton.

posters, poster, svartvita tavlor, tavla, konsttryck, artprint, artprints, print, prints, arbetsrum, ateljé, arkivskåp, kommod, vitt, vita, eiffeltorn, smink, svart fågel, fåglar, julklappstips, julklapp 2014,

Min nyhet, som inte är ett konsttryck, har blivit försenad! Jag fick idag meddelande om att leverans inte sker till mig innan vecka 2! Håll utkik för en svartvit produkt (jag säger inte vad :-)) efter nyår!

ateljé, vitt, le sac en papier, papperspåse, papperspåsar, påse med text, vit påse, svart och vitt, svartvita, alexander mcqueen, bok, granar, gran, grått,
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...