fredag 28 november 2014

Många adventsstjärnor tillsammans

Det ljusaste rummet i och för sig, men också det enda rum som har ett så stort fönster... och nu ska det dekoreras! När jag såg Housedoctors pressbilder på alla stjärnor som samsades tillsammans blev jag superinspirerad att göra något liknande! Googla bilder på "Housedoctor pressbilder jul" så hittar ni de fina bilderna direkt.

Svarta, vita och grå stjärnor från Housedoctor i olika storlekar kommer att samsas om platsen. Paketet med stjärnor anlände för några dagar sedan så nu ska de upp! Wiiieee!

ateljé, arbetsrum, stort fönster, vit fönsterbänk, vitt, grått, skrivbord, bockben till skrivbord, ikea, ljust rum, jul,
 YEAY, freeeedag! Ha en trevlig helg allihop!

3 kommentarer:

  1. Den tanken med flera stjärnor fanns här med men igår fick vi upp den stora och det får nog räcka med den.... Men snyggt kommer det säkert bli. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ja det är så fint! Så jag har gjort så i köket och köpte de grå stjärnorna från house doctor. Kika in lite senare så visar jag det:)
    Ha en fin fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Du har ju ett perfekt fönster för flera stjärnor. Här räcker det med en, skulle bara se plottrigt ut hos mig.
    Kram Helena

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...