fredag 14 november 2014

Fredag bio, måndag reportage

Då var det fredag igen! Veckorna springer verkligen iväg! Idag blir det bio efter att ha fått ett hett tips på en bra film: "Interstellar". Enligt tipsaren är det den bästa film han någonsin har sett. Låter lovande! Eftersom filmen är nästan tre timmar lång kommer tipsaren att få vara hundvakt :-)

kök, kitchen, industrial, industristil, industrikök, ugn, olika nivåer på skåp, vitt kakel, ljusstakar, grått kök, gråa köksluckor, hth, industrial home, inredning, inredningsblogg, blogg

Jag blir lite långledig eftersom jag har tagit ledigt på måndag. Två superduktiga tjejer är på ingång här på måndag morgon för att fixa med ett inredningsreportage. Ska bli superkul! Jag vet vad jag ska göra i helgen :-) När städningen är klar gäller det att se till att lilla hunden inte släpar in löv och annat från trädgården och tuggar ner i mikrobitar som sprids över vardagsrummet, hahaha. Njut av helgen! Det ska jag göra även om städning står på schemat.


5 kommentarer:

  1. Det var jättelänge sedan jag var på bio. Hoppas filmen är så bra som du fått höra. Kul med reportage. Vet du vilken tidning det kommer i och när?
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nej, jag har ingen aning vilken det hamnar i. Ska kolla med tjejerna när de kommer...Ha en go helg!

      Radera
  2. Filmen ska tydligen vara jättebra! Jag skickade iväg sambon förra fredagen och han gillade den skarpt och han tillade att alla i hela biosalongen grät :D Så det är kanske bra att ta med lite snyftpapper! skrattar

    Och en liten fråga, - vad är den där vackra svarta, sirliga saken som står bakom dina ljusstakar? Den ser superfin ut!

    Ha en härlig fredag!

    Kraaaaaaaaaaaaaam

    Angelica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Visst är den fin? Jag har sett sådana på lite olika webbutiker men den var så rackarns dyr att jag avvaktat lite. Tur det, för den här hittade jag inne på en outlet i Varberg. Till ett myyyycket billigare pris. Yeay! Kolla in outlets nära dig och se om du hittar... Dommo outlet heter den där jag hittade min. Ha en go helg!

      Radera
  3. Så kul med reporage. Då kan städningen bli rolig. Visst drar hunden in mycket. Fast glädjen i hundens närvaro väger upp alla löven känner jag. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...