fredag 31 oktober 2014

Ateljén en fredag...

Så här ser det ut hos mig just nu... mina konsttryck blandat med sidor ur ett reklammagasin från klädbutiken. Lite fredagsfint :-)

konsttryck, artprint, poster, eiffeltorn, eiffeltornet, svart fågel, svarta och vita tavlor, tavla, på väggen, grått, diamant, hay hand, chanel, hängande lampa,

Jag har knåpat ihop ett jul-DIY som jag tror att ni kommer att gilla. Det visar jag snart... det handlar om granar i vitt och svart, så mycket kan jag säga :-) 

ateljé, arbetsrum, poster, posters, svarta och vita tavlor, arkivskåp, konsttryck, tavla, artprint, prints, stor marockansk lykta, staffli, kors, eiffeltornet, fågel, fåglar,

Snart kommer det ett nytt konsttryck ut till försäljning också! Märker ni att jag haft fullt upp på min "ledgihet" hahaha. Fast, som sagt, jag tycker det är roligt. Även om jag tar helg nu så är ni alltid välkomna med beställningar på tavlor. Jag skickar alltid leveranserna inom två vardagar om det är så att jag inte är bortrest (men då får ni besked om det). Här hittar ni alla motiv, priser och annan info: Annelies Design & Interior

hay hand, trärena detaljer, vitt, grått, svart och vitt, svartvita, tavlor,

Ha en fin fredag!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar ateljé du har!!! Give it to me! ;-)
    Och den där lådbyrån! Har letat som en tok efter en sådan!
    Kram och ha en härlig helg!
    Judita

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...