onsdag 20 augusti 2014

Hemtex vas

Samma form som Dagg-vasen, Svenskt Tenn... men Hemtex vas har något som liknar diamantformer i glaset istället för Daggens bubblor. Gillar´t! 

hemtex vas, diamantformer, diamant, vaser, rund vas, runda vaser, trähus, hus av trä, tavla eiffeltorn, eiffeltornet, print, prints, konsttryck, artprint, artprints, poster, posters, print, prints, svart och vitt, industriskåp, industriellt, industri, container,

Printen "Svart fjäder" hittar ni här: Konsttryck

hemtex vas, vaser, rund vas, vasen, blomma, blommor, diamantform, diamantformer, diamanter, runt, rund, runda

Nu börjar veckan luta över mot helg! Go onsdag till er!

industristil, industriellt, kök, matsal, industri, industriskåp, skåpen, skåpet, container, hemtex vas, vaser, rund vas, diamantform, diamantformer

hemtex, vas, vaser, rund form på vas, runda vaser, blomma, blommor,

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Tycker att daggvasen är alldeles för stor. Den skulle inte passa hos oss, så den från Hemtex är ett bra alternativ tycker jag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åh,sååå vacker ...........
    /Kram denna regniga dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu...Har jag skaffat mig denna vackra vas till sekretärnen i vår hall + den lilla med "hals" till sovrummet - Sååå snyggt ♡ .../Kram

      Radera
    2. Åh, vad kul! Jag anar att du är lika nöjd med vasen som jag är :-) Like!

      Radera
  3. Ja, den är jättesöt:)
    Har en kopia från Mio på daggvasen, passade plånboken bättre;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...