torsdag 10 juli 2014

Deadline för min nya print

Igår var det den varmaste dagen på länge... härligt, men Athena verkar inte så förtjust i värmen. Idag verkar det bli en kanondag igen! Vi åkte en sväng med Bonnevillen igår (fläktar gott) och efter en sväng till svärmor var vi bara hemma. Skönt det också.


På eftermiddagen blev det akutläge med min kommande print som är på tryckeriet. Den krävde lite efterbehandling (borde förutsett detta) så jag satt hela eftermiddagen och kvällen vid datorn. Är det deadline för att personalen på tryckeriet ska gå på semester i tre veckor så är det :-) Jag hade till 07.00 på mig... men nu är den är inskickad! Phu! Hoppas att den blir klar nu innan de tar ett plums i havet!

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Lite stress det. Ja visst är det varmt för våra små hundar. Fast de klarar rätt mycket ändå. Hoppas din print blev klar. Ha det fint Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...