söndag 29 juni 2014

Nytt konsttryck: Stockholm

På begäran... en av mina stadtavlor som print: "Stockholm". Eventuellt kanske fler städer kommer i tryck. Skicka gärna mail med önskemål.  Finns till försäljning från och med nu. Printen är tryckt på vitt papper, 200 gram.

A3: 199 kr. Gratis frakt!

Intresserad av att beställa ett ex? Maila ditt namn och din adress + vad du vill beställa till palmqvistannelie@hotmail.se En faktura bifogas i paketet. F-skatt finns!


konsttryck, svartvita tavlor, stokholm, tavlor med text, stadtavla, artprint, artprints, presenttips, present, bygglampa, poster, bygglampor

Fler motiv hittar du här: Konsttryck


konsttryck stockholm, stadtavla, stadtavlor, tavla med text, texter, tavlor, artprint, artprints, prints, poster, posters, affisch, presenttips

Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Men så cool och snygg print.. Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Wow...Så läckert!

    /Kram

    SvaraRadera
  3. Jag som älskar ju Stockholm. En sån skulle jag haft. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Det där var supersnyggt! Hmm...min närmsta stora stad, och den stad jag känner är 'min' är Malmö....det blir inte lika häftigt känner jag.....lite kort.... :)
    Skulle kanske specialbeställa en för min lilla by....Hofteurp.....lite fler bokstäver! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...