söndag 8 juni 2014

DIY; Svart clipboard

Jag har letat efter fina clipboards, men hittade inga i modell större som jag ville ha. En svart hade jag i tankarna för att få det svarta som en liten ram runt bilderna. Skam den som ger sig... in på Panduro och köpte en ritbräda för barn (!), fram med akrylfärgen och så blev det som jag ville :-)

clipboard, diy, svart board, svart platta med klämma, fina clipboards, svartvit bild, bilder från fotoböcker, tips, klämmor, bilder, bild, bilderna, klämmorna, påse, papperspåse, chanel, svart och vitt, svartvita, pyssel, inredning, trälåda, trälådor, miniatyrstol

Bilden som jag satte i clipboarden klippte jag faktiskt ut från en av mina fotoböcker som jag har köpt på loppis. Helt klart är ju att man inte gärna klipper i böcker, men på loppis hittar man fotoböcker för en tia och då kan man ju köpa för just det ändamålet; att man är ute efter bilderna och inte böckerna i sig. Det blir dagens tips!

diy clipboard, diy inredning, clipboards, klämma, klämmor, chanel påse, svart, svarta, ateljé, arbetsrum, artprint, artprints, tavla, tavlor, konsttryck, kors, korset, svart fågel, poster, posters, bygglampa, hängande lampa, svart och vitt

Printerna "Kors" och "Svart fågel" är några av de konsttryck som jag målat och tryckt upp. Alla motiv och mer info hittar ni här: Konsttryck

ritbräda, ritbrädor, clipboard, clipboards, diy, pyssel, panduro,

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Wow, riktigt snygga bilder du bjuder på idag!

    kram CC

    SvaraRadera
  2. Tänk om man hade haft din kreativa fantasi och även energi..... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. snyggt... vilket bra diy-tips, kanske kan få energi till att göra något liknande nån dag, vem vet?! :-)

    SvaraRadera
  4. Så himla snyggt det blev.
    Har ju fått upp din snygga print på hyllan i vardagsrummet nu, är sååå himla nöjd.
    Vet inte om den ska stanna där eller om den ska ta plats på väggen sen, angenäma bekymmer eller hur;-)
    Kram Anna
    http://www.ekenasliv.se/2014/06/en-designer-har-i-ekenas/

    SvaraRadera
  5. Kul idé! Och så grymt snygga lådor!!

    SvaraRadera
  6. Så fin din clipboard blev. Tack för tipset. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...