måndag 24 mars 2014

Helgfix

Vi rivstartade med ett projekt i helgen... badrummet! Jag har beställt köksinredning (ja, ni läste rätt) till badrummet och det blir halv renovering. Kryptiskt? Jag kommer att visa mer när det blir klart. Lite vågad idé känns det som just nu, men om det blir som jag har tänkt... så som jag ser badrummet i huvudet... ja, då blir det rätt ok tror jag :-) Vad har jag mer gjort i helgen? Fixat klart påskäggen som ni såg i föregående inlägg...


... byggt lite med böcker i stilleben  (fler bilder kommer snart)... och varit på loppis! En fin liten korg blev det bland annat :-) En härlig start på veckan önskar jag till er alla!


Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Misstänker att ert badrum kommer bli supersnyggt, när du varit framme.
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Så spännande att se vad ni ska göra. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Ett renoveringsobjekt till?! Trodde ni gått igenom hela huset ;) Spännande, blir säkert jättesnyggt det också!
    Snygga stilleben, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Så ni håller på.....kan ni skicka över lite energi hit. Det skulle jag behöva.... Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hej! Så härliga bilder, använder du något filter för att få dessa mjuka nyanser?
    mvh Linda
    www.seved1.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Nej, jag använder aldrig filter på bilderna i bloggen. Inte hittills iallafall :-) Ha det gott!

      Radera
  6. Spännande!
    Så är jag förstås kär i dödskallen...

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...