lördag 22 februari 2014

Packar

Nä, inte för ännu en semester, utan packar beställningar som kommit in medan jag varit i Belgrad. Kul "arbete"! Efter att väskorna blivit uppackade blev det lite tid i arbetsrummet för att komma ikapp med allt. Det blir en del redigerande med bilder också efter att kameran proppats full med intryck :-) Så... jag sitter här en stund.

arbetsrum, skrivbord, inredning, inspiration arbetsrum, inreda, print fjäder, tavla med fjädrar, konsttryck, annelie, svart klocka på väggen, hyllor ikea, skrivbord ikea, loppis stol, print zebra, tavlor i svart och vitt, på hyllan, netto boxar, netto lådor, bokstäver, diy, inredning, ateljé, ljusgråa väggar, skrivbordslampa, bockben till bordsskiva, pennställ, hus och hem, plåthurts, memoblock, pennor, detaljer i arbetsrummet

Tavlor på väg...

papprör med tavlor, prints, beställningar, tavlor, design canvas varberg, artprints, vykort i svart och vitt,

En riktigt go lördag till er alla! Snart ska jag bara ta det lugnt... var hemma från Serbien redan klockan 09.30 i morse så det har varit en låååång dag! Vi har förberett en liten ostbricka och vin... känns rätt ok efter en lång dag :-)

arbetsrum, vit parkett, skrivbord från ikea, svart fårskinn på golvet, matta, vita spegeldörrar, renoverat arbetsrum, övervåning, grå vägg, målat väggen ljusgrå, stol från loppis, korg, papperskorg, print zebra, inredning arbetsrum, atelje, hyllor, hurts av plåt, skrivbordslampa, vitt tak, måla taket vitt, arbetshörna, helhetsbild,

Ha det gott!

16 kommentarer:

  1. Snyggt och inspirerande arbetsrum!
    Här blir det oxå snart soffmys och lördags påsen åker även den fram.
    Härligt med helg!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är!

    Jag kan inte komma på nåt bra "motiv" till min tavla.. kanske behöver ha lite hjälp av dig ;-)

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag mailar dig, Helen, så ska vi nog komma på något bra. Jag vet ju själva temat :-)

      Radera
  3. Ursnygg plats du sitter på - Ha en riktigt gooer Lördagskväll/Kram

    SvaraRadera
  4. Jag ser fram emot en skön kväll i soffan framför mellon. Jag har skickat i väg mannen och killarna på bio, de vill ändå inte titta på melodifestivalen. Önskar dig en skön kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Vad roligt när det ramlar in beställningar!

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  6. låter härligt med lite semester, och värme...
    Så snyggt du har det vid din arbetshörna, den som ändå hade det så...! :-)
    Kram och skön lördagskväll till dej!

    SvaraRadera
  7. Så gott det låter med ostbrickan. Skönt att du ändå hunnit vata hemma nästan hela dagen. Ha en fin kväll Kram Pernlla

    SvaraRadera
  8. Kan ju bara kännas kul att det ramlar in beställningar.. Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Vad kul med resa! Åh lite sol skulle inte vara dumt! Och kul med att packa beställningar!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar arbetshörna du har kram Diana

    SvaraRadera
  11. Så fint du har det hemma där. Vad är det för färg på väggen? Den gillade jag skarpt!

    SvaraRadera
  12. Ett helt underbart arbetsrum har du!!! Åh så inspirerad jag blir. Jag bara måste ta tag i mitt kontor!

    kram kram och ha en fortsatt fin dag!

    SvaraRadera
  13. Härligt arbetsrum du har!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...