måndag 9 december 2013

En timme senare...

Efter en shoppingtur för att hitta de sista julklapparna (jag lyckades hitta det jag skulle) smet jag in på Netto... där hittade jag ju massor av kul grejer! Bland annat en ljusslinga med stjärnor som jag har letat efter, så nu blev det snabbuppdatering för den nya slingan är redan på plats :-)

ljusslinga, netto, inredning, tips inredning på netto

Håll utkik här på bloggen, för snart kommer fler "Netto-tips". Netto var rena rama inredningsbutiken idag :-) 

ljusslinga med stjärnor, ljusslinga netto, vitt vitrinskåp, korglampa watt och veke, walther ljuslykta, matbord, julen 2013, vita väggar, matsalsgrupp

Ha det gott!

10 kommentarer:

  1. Får bli en sväng in på Netto imorgon, men jag brukar aldrig ha någon tur.....Fint blev det med slingan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Så fin slinga. Får nog ta en tur till Netto. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Netto har faktiskt fina grejor....alltid lika kul när reklambladet kommer. Spännande att se dina fynd. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. fint... och jag som aldrig är på netto, kanskeskulle kika in en sväng imorgon då?!

    SvaraRadera
  5. Wow...Snyggt <3
    /Kram

    SvaraRadera
  6. Så fint det blev. Jag skulle vilja ha en på skåpet i vardagsrummet, och nu har jag fått med sambon på den idén också:)
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Vad spännande!
    Måste googla runt och se om jag har nån Netto i min närhet ;-)

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  8. Det är inte första affären jag förknippar med inredning, men verkar vara värt ett besök.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag är skitsur för att Netto inte finns här...För dom verkar alltid ha fina grejor till låga priser, Sådär så man kan frossa lite=))
    Ser fint ut!!

    SvaraRadera
  10. Så fint ert kök är! Suttit och kikat runt en lång stund här inne och ser att ni renoverar. Så fint det blir. Blir sugen att börja renovera här också... :)
    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...