lördag 26 oktober 2013

Mina prints i en lägenhet

En f.d kollega har skaffat sig en superfin lägenhet i Stockholm. Jätteglad blev jag ju när hon ville att mina tavlor skulle pryda lägenheten :-) Ännu gladare blir man när man får ett sms med en bild på hur det blev! Sååå snyggt med det svarta och vita i köket! Lovely! Bilden är självklart publicerad med tillstånd.

lägenhet i stockholm, svarta och vita prints, artprints fågel, svart fågel, svart och vitt kök, svart klocka, vita väggar, stolar på väggen, tavlor prints, tavlor i köket, tavellist, vit hylla i köket

Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. Snygga prints! Passade perfekt i den fina lägenheten! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så smakfullt och fint det blev. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Där passade de som handen i handsken, superfint!

    Tack snälla du! Ha en fortsatt fin helg <3 Jennie

    SvaraRadera
  4. Coolt!
    Och jag har båda tänker jag belåtet här=))

    Skönaste söndagen till dig!

    SvaraRadera
  5. Super snyggt! Var stolt! Coolt och praktiskt med extra stolar på väggen så..... Ha en bra dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Wow så snyggt! Dina bilder gjorde så mycket.
    kram Helena

    SvaraRadera
  7. ~ Snyggt ~
    /Kram <3

    SvaraRadera
  8. Ja verkligen fint och passande i det köket. Så snygga prints, du är duktig!
    Kram Annette

    SvaraRadera
  9. Ser kæmpe fint ud :-)
    Kram OddStyle

    SvaraRadera
  10. Så snygga, gjorde hela matplatsen. Kramisar Tina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...