lördag 6 april 2013

Arbetsrummet, del 2

Tusen tack för alla kommentarer om arbetsrummet! Jag är ju lite av en pysselgalning så jag kommer att stortrivas där i min hörna. Betala en och annan räkning kommer nog att hända där också :-). Måla tavlor kommer jag inte att göra där... det blir i en annan del av rummet som jag visar en annan dag.

väggfärg Beckers, detaljbilder arbetsrum, timglas house doctor, house doctor, egen print, svarta bokstäver i inredningen, inredningstips arbetsrum, golv epoque ask white pearl plank, tarkett, plåtskåp från ikea, vitt plåtskåp, svarta och vita detaljer, arbetsrum i vitt och grått, grå vägg, renoverat arbetsrum, vit hylla med lådor, rostfri bordsskiva, ikea, print med fjäder, illustration i svart och vitt, illustration fjäder, kruka med stjärnor, em möbler, mio möbler,

För nya läsare: Helhetsbilder på arbetsrummet finns i inlägget nedan. Idag är det lite mer detaljbilder som gäller. Lite info om material etc:
Väggfärg: Beckers "Rauk"
Golv: Epoque ask white pearl plank från Tarkett
Plåtskåp + vit hylla med lådor + bockar/rostfri bänkskiva: IKEA
Hylla av ek: Rusta
Ljusstakar: Hemtex
Print med fjäder: Min egen (finns till försäljning). Den hittar du om du klickar här!
Timglas från House Doctor + Varbergsmuggen:Basement Design
Svart klocka: Mio möbler
Träkruka med stjärnor: EM möbler


Japp, en röd detalj finns med så klart! Telefonen är ett loppisfynd! Blockkuben har jag målat själv. Clipboard från Granit. Almanacksbladet och dödskallen (som syns på bild i föregående inlägg) har jag skrivit ut hos Bengtgarden.


Pennstället + linjal + svarta och vita pennor från Granit. Washitejp från Gekås och Panduro. Stolen som jag har till arbetsrummet hittade jag på loppis och fastnade för den direkt.


Ha det gott!

16 kommentarer:

  1. Visslar här!
    Skitsnyggt!

    Hoppas att du får en fortsatt skön helg/Hannis

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! förstår att du kommer tillbringa mycket tid där :)
    Ha en härlig pyssellördag

    SvaraRadera
  3. Jisses, jisses... Grymt snyggt!!!!
    Trevlig helg!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Verkligen verkligen jättefint!!!!! Åh vad jag blir sugen på att snygga upp i vårt som vi gjorde runt jul, alltså vi målade vitt och köpte bord och hyllor och ställde in allt men sen tog det liksom stopp.. Ser ut som ett rörigt rum tyvärr.. Tar inspiration av dig!! Ha en toppenlördag! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Jag dör lite av telefonen. Så snygg så snygg! Helt rätt med ett klutt rött :)

    SvaraRadera
  6. HOLD NU OP det er bare blevet lækkert :-)) fede detaljer telefon, hånd, ur og bogstaver...!
    Rigtig fed inspiration, det må være sjovt at være færdig med processen...
    Rigtig fin lørdag - kram herfra

    SvaraRadera
  7. Vad fint!
    Ha en fortsatt skön helg.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Riktigt snyggt! Vilken häftig telefon!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  9. I like!!!
    Ha en fortsatt skön kväll
    Kram

    SvaraRadera
  10. Wow... Läckert värre! Och massor med snygga detaljer!!
    Njut av kvällen nu.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Att betala räkningarna på ensnygg plats är värt ett försök till uppmuntran...absolut. Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Superfint!!! Är detta i rummet du o jag satt? Känner inte igen mig, har jag inte sagt det tidigare hehe...!

    kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inte det rummet... detta är på övervåningen :-)

      Radera
  13. Snyggt!!! Kul att du hittade lite saker hos oss. - Basement Design

    SvaraRadera
  14. Snyggt o kreativt! Var har du hittat bockarna som du har till ben?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Både bockar och bänkskiva är från IKEA...

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...